Nasze metody

Poznaj nasze metody nauczania – pokochasz je tak jak i my!

Gwarancja sukcesu

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, te has solet postea. Voluptua quaestio dissentias has ex, no eum aliquid tibique petentium, agam mucius liberavisse eos id. Ut sea accumsan interpretaris, viderer pertinax repudiandae ne ius, qui ne porro insolens instructior.

Teddie Eddy - dzieci od 2 do 7 lat

Dla kogo

Metodą Teddy Eddie uczą się tu już dwulatki – bo jest ona opracowana w taki sposób, by już najmniejsze dzieci, obcując z drugim, oprócz polskiego językiem, nabywały obycia i odwagi do używania języka angielskiego. Dzieci dwu i trzy letnie są w grupie pierwszej Start (pierwsze słowa i zdania), kolejne trzy grupy skupiają dzieci w wieku: 4-5 lat grupa Standard (pierwsze rozmowy), 5-6 lat ABC (początki czytania) i 6-7 lat School (czytanie tekstów).
Ciekawe i niezwykłe jest to, że dzięki tej metodzie dziecko poznaje minimum 2000 słów, a dorosły Amerykanin używa ich w życiu średnio 5000! Trzeba przyznać, że to ambitne zadanie, metoda ta jest także niebanalna, bowiem teksty, ilustracje i nagrania stanowiące materiały dydaktyczne, mimo że są dla dzieci, to nie są dziecinne, infantylne i nudne, wprost przeciwnie! Angażujące historyjki, wpadające w ucho piosenki i mnóstwo ruchowych gier – to sposoby stawiające przede wszystkim na komunikację. W żadnej innej metodzie nie ma rockowych aranżacji piosenek, latającego dywanu, który  „ułatwia”  mówienie po angielsku, czy listów z końca świata przesyłanych przez bohatera kolorowych i atrakcyjnych podręczników, budujących motywację wewnętrzną uczniów, którzy wraz z rodzicami chcą „zwiedzać świat i znać angielski”.

Dowody działania

Dzisiejszy stan nauk o języku potwierdza, że:
– młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego (czyli dźwięków) nowego języka. Ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny, prawdopodobne jest, że przyswoją naturalną angielską wymowę i intonację, co z kolei
wpływa bardzo pozytywnie na umiejętność rozumienia ze słuchu,
– dzieci w wieku przedszkolnym są wciąż w trakcie uczenia się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) jest korzystna, gdyż podnosi dziecięcą świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych,
– im starszy uczeń, tym trudniej jest mu nabyć umiejętność rozumienia ze słuchu. Natomiast dzieci w wieku przedszkolnym stosunkowo szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy i bez większego wysiłku uczą się rozumieć np. nauczyciela mówiącego do nich po angielsku.

Aspekty kursu

Kurs Teddy Eddie przewiduje 60 zajęć po 35 lub 45 minut, dwa razy w tygodniu, tylko najmłodsze dzieci maja zajęcia raz w tygodniu Bardzo ważnym aspektem metody jest kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na:

 lekcje otwarte,
 maile z informacjami na temat przerabianego materiału oraz propozycjami powtórek
z dzieckiem w domu (opcjonalnie informacje na e-dzienniku),
 regularne, ustne informacje dla rodziców na temat postępów grupy, czy indywidualnych dzieci, udzielane po zajęciach,
 pisemne co semestralne raporty o postępach dziecka. 

Rodzice mają istotną rolę w nauce swoich pociech, dzieci uzyskują lepsze rezultaty, jeżeli mają kontakt z językiem również w domu. Dlatego w skład zestawu ucznia wchodzą płyty z nagraniami, z których dziecko powinno regularnie korzystać w domu. Efekty daje nawet samo bierne słuchanie płyty kilka razy w tygodniu. Dziecko w tym czasie może bawić się lub zajmować innymi czynnościami. Istotne jest także to, że metoda opiera się na starannie zaprojektowanych materiałach: książkach, nagraniach dźwiękowych, flashcardach, gadżetach oraz scenariuszach gier i zabaw.

GWARANTUJEMY, że dzieci uczące się języka angielskiego metodą Teddy Eddie nigdy nie odczują tego, czym jest bariera językowa albo niepewność spowodowana koniecznością użycia języka obcego w sklepie, na ulicy czy w kontaktach z innymi osobami.

DIRECT ENGLISH

Pochodzenie

Metoda Direct English powstała na bazie znanej Metody Callana. Jest nowoczesną metodą bezpośrednią, adresowaną do młodzieży i dorosłych w każdym wieku, która pozwana na szybką i bezstresową naukę języka angielskiego. Główną zasadą odróżniającą tę metodę od standardowych jest to, że uczy posługiwania się językiem obcym, kładąc nacisk na praktykę, a nie teorię. Zajęcia prowadzone są w niewielkich grupach i umiejętności językowe nabywane są stopniowo poprzez częste zadawanie pytań i odpowiedzi. Nauczanie gramatyki polega na poznaniu nie teorii, lecz kontekstu, co jest bardzo efektywne i za razem efektowne. 

Podstawowymi zasadami metody Direct English są:

  •  Lekcje i wszelkie udzielane na nich instrukcje są tylko i wyłącznie w języku angielskim.
  •  W pierwszych fazach nauki języka, uczniowie poznają codziennie słownictwo i zwroty. Do gramatyki i pisania przechodzą dopiero w kolejnych fazach.
  •  Zajęcia prowadzone są w niewielkich grupach i umiejętności językowe nabywane są stopniowe poprzez częste zadawanie pytań i odpowiedzi.
  •  Nauczanie gramatyki polega na poznaniu nie teorii, lecz kontekstu.
  •  Wszelkie nowe aspekty nauczania wprowadzane są nie w formie pisemnych notatek, lecz ustnie.
  •  Nauka słownictwa polega na skojarzeniach. W tym celu wykorzystywane jest pokazywanie różnego rodzaju obiektów, obrazów. Trudniejsze słownictwo zapamiętywane jest w postaci skojarzeń.
  •  Nacisk kładziony jest zarówno na umiejętności mówienia jak i słuchania.
  •  Szczególną uwagę zwraca się na prawidłową wymowę i gramatykę, które są ważnym elementem nauki
  •  Zdecydowana większość czasu (nawet 80%) wykorzystywana jest do nauki prowadzenia konwersacji.
  •  Duży nacisk kładzie się również na umiejętność zadawania i odpowiedzi na pytania.
  •  Lektor mówi do słuchaczy z naturalną prędkością, w której prowadzone są konwersacje. Początkowo sprawia to wiele problemów, ale dzięki temu później jest dużo łatwiej, gdyż uczeń przyzwyczaja się do rozumienia rozmów w obcym języku z naturalną prędkością.

JOKERMANIA

Pochodzenie

Ciekawa, dynamiczna i ambitna propozycja dla dzieci z klas 2-5.
Głównym bohaterem i przewodnikiem dzieci w nauce jest Joker, który ze swoimi przyjaciółmi Alice, Peter oraz Daisy uczęszczają do szkoły cyrkowej oraz przeżywają mnóstwo niezwykłych i szalonych przygód.


JOKER 2 – dzieci z klasy 2 i 3
EFEKT – poziom Pre A-1
JOKER 3 – dzieci z klasy 3 i 4
EFEKT – poziom A-1
JOKER 4 – dzieci z klasy 4 i 5
EFEKT – poziom A-2

GŁÓWNE CECHY METODY:
ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ WYŁACZNIE W JĘZYKU ANGIELSKIM

  • nauka przez zabawę, z wykorzystaniem ruchu, muzyki i zabawy, by zmaksymalizować naturalną miłość dzieci do nauki i naturalną skłonność do nauki języków
  • wykorzystujemy ruch, który jest naturalną potrzebą dziecka od pierwszych dni życia – w ten sposób każde dziecko rozładowuje energię, pokazuje emocje oraz, co bardzo istotne, przyswaja wiedzę
  • dużo śmiechu – wprowadzanie do lekcji dużej dawki humoru przyspiesza przyswajanie języka obcego oraz rozwija w uczniach poczucie humoru
  • świetnie opracowane materiały dydaktyczne – zaprojektowane są w taki sposób, aby poznawać w atrakcyjny sposób nowe słownictwo oraz struktury gramatyczne, a każde zadania posiadają informację dla nauczyciela jak należy wprowadzić ćwiczenie oraz dla
    rodzica w jakim celu zostało ono wprowadzone; materiały rozdawane są stopniowo, dzięki czemu uczeń nigdy nie wie, co go spotka na kolejnych zajęciach.

Po kursie JOKERMANIA uczeń uzyska: 

  • polubi naukę języka angielskiego
  • zdobędzie wewnętrzną motywację do nauki
  • otrzyma bogaty pakiet ucznia: segregator od Jokera, ciekawe i kolorowe karty pracy, dostęp do nagrań i ćwiczeń on-line oraz prezent na koniec roku szkolonego
  • certyfikat ukończenia kursu

Savvy Ed

JAKI JEST SAVVY ED?

Savvy Ed jest bardzo ambitny. Dzieci, bądź co bądź jeszcze małe (7-10 lat), opanowują
ogrom materiału. Równocześnie Savvy Ed jest bardzo przyjazny dla uczniów, nasz sukces
polega na tym, że dzieci zupełnie nie zdają sobie sprawy z tego jaki wiele się uczą oraz ile
od nich wymagamy. Nauka nie sprawia problemów dlatego, że bazujemy ich wiedzy i
doświadczeniu językowym nabytym w poprzednich latach.

O KURSIE

Realizacja jednego poziomu Savvy Ed w szkole językowej przewidziana została na 60
spotkań trwających 60 minut.
LEKTORZY prowadzący zajęcia przechodzą skrupulatną rekrutację według wytycznych
Licencjodawcy. Sprawdzany jest ich poziom językowy, wymowa oraz predyspozycje do
pracy z dziećmi szkolnymi.
Wybrana kadra przechodzi szkolenia dotyczące specyfiki pracy z dziećmi w wieku szkolnym
oraz pracy z metodą. Następnie wyposażamy ich w szczegółowe instrukcje, procedury, plany
zajęć oraz materiały, które uatrakcyjniają zajęcia.
Lekcje są cyklicznie hospitowane i omawiane z Opiekunem Metody Savvy Ed. Wybrane
zajęcia są nagrywane, a następnie oceniane przez metodyków Licencjodawcy. Omawiamy je
według specjalnego STANDARDU METODY SAVVY ED, tak aby nie tylko zapewnić
najwyższą jakość, ale również stale wyznaczać nowe ścieżki rozwoju lektorom prowadzącym
kurs.

Bardzo ważnym elementem

w metodzie jest stały KONTAKT Z RODZICAMI, którzy mogą
liczyć na:

  • ustne informacje na temat przerabianego materiału oraz zadania domowego po
    każdych zajęciach,

  • informacje o zadaniach domowych oraz zaliczeniach kolejnych partii materiału
    zamieszczane w zeszycie kontaktu (tzw. Parent’s Book),
  • regularne informacje na temat przerobionego materiału, postępów grupy oraz
    dokonanych zaliczeń zamieszczane w dzienniku elektronicznym lub w raportach
    mailowych (zależy od organizacji szkoły)
  • lekcje otwarte raz w semestrze.

Zadowoleni Klienci

woman-1461619_1920 (1)